سلام منم همین طور منم چند روز دیگه دو ماه هست زایمان کردم بچم شیر مادر نمیخوره بعد لج میکنه تا شیر خشک نخوره دست بردار نیست تا چهار روز شیر نداشتم بعداز چهار روز شیر اومد ولی کم تا کپسول شیر افزا خوردم تا شیرم زیاد شد ولی بچم نمیخوره چون بچم بعداز زایمان کردم کلسیمش کم بود چهار روز بیمارستان بستری بود فقط شیر خشک خورد چون من درد داشتم نمیتونستم برم پیشش بیمارستان یکم بهتر شدم رفتم اول خوب شیر خودم میخورد بعد دیگه هر کاری کردم بخوره نمیخورد الآن هم فقط شیر خشک میخوره چیکار کنم شیر خودمو بخوره شیر دارم زیاد ولی نمیخوره
من ک این قرص میخورم تأثیرزیادی نداشته
برای خوشمزه شدن شیر و غلیظ شدنش نخود شاهدانه و عرق رازیانه
همین امروز بخر عالیه
قرص لاکتاول بخور شیرت زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.