۵ پاسخ

من اصلا تاحالا ترشح نداشت سینم ولی هر کی رو میبینم داره،،حالا باید داشته باشی یانه😑

خطرناک نیس واسه منم میاد یک هفته ای میشه دکترم گف دست نزن بهش فقد

دست نزن غدد شیردهی دارن فعال میشن

سینه هات شیر تولید میکنن آغوزه

دستت نزن که تحریک نشه. به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری