عزیزان اون انفجار گاز بوده مطمئن باشین اگه امریکا بزنه یه خونه رو نمیزنه چندین جارو بمب باران میکنه نه اینکه یه خونه رو بزنه و فعلا هیچ مگه به همین راحتی هاس اون اگه بزنه مجال نمیده
من اهل بندرعباس نیستم ولی مثل اینکه نشتی گاز بوده
خانوما میگم گروه دارین یا همینجا چت میکنین؟
سپاه امروز رزمایش داشت طرفای جنوب
فک کنم اشتباهی زده مثه اون هواپیما 🤣🤣🤣
خبر گف گاز ترکیده
این خبرا مال کی هست؟
تو کانال خبری زده گاز شهری ترکیده ۴تاهم کشته داشته
یا امام زمان خودت رحم کن😔
اهواز انگار ی خونه انفجار شده
تروخدا منم لایک کن ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.