۷ پاسخ

مریم عزیزی میگن دکتر خوبیه

من رفتم میترا رفیعی همون ان تی گفت بالای ۹۰ درصد دختره و درست بود دوستم جاریم خواهرم خواهر شوهرم به هممون احتمال بالا داد و درست هم بود

خانوما متوجه نشدین چی پرسیده میگه جنسیت بچه ینی قبل بارداری میخواد بچش پسر باشه ویا دختر باشه

من سونوگرافی علیایی رفتم انتی گفت پسره انومالی همون شد

میترا رفیعی سه ماهگی درست گفت بهم

من چه قدر دنبال سو نو گرافی خانم بودم .برای ۳ تا بچه ها رفتم پیش

سونوگرافی دکتر شنبه زاده
خانم دکتر خوبی هست و خوش اخلاق
تو سایت بزن شماره رو میاره

سوال های مرتبط

مامان avin
aidin مامان avin aidin ۲ سالگی