۱۱ پاسخ

من ی بسته خریدم

مامانا من سه بسته سایز یک ۴۰ تایی خریدم ،اگه زود سایز عوض میکنه ببرم یکشو ۲ بخرم ،یا نیازی نیست

من دوتا بسته ۴٠ تایی گرفتم با یدونه ۲٠ تایی
گفتم اول ۲٠ تایی رو استفاده کنم یوقت اگه حساسیت داشت بزرگارو الکی باز نکنم عوض کنم

دختر من وزنش ۲۷۵۰ بود تا همین دیروز داشتم یک میبستم براش از امروز دو میبندم، تا الان هم ۴بسته ۴۰ تایی و ۱ بسته ۲۰ تایی استفاده کردم

من تا الان سه بسته ۲۰ تایی استفاده کردم واسه بچم

منم ۴ بسته سایز ۱گرفتم ۲۲تایی
تا یکماه نهایت ۴۰روز شاید ببره بستگی ب بچه داره

من تا 20روزگی، 2بسته 40تایی و یه بسته 20تایی سایز 1 استفاده کردم .

من ی بسته خریدم فعلا تا ببینم حساسیت میده یا اوکیه براش

منم ی بسته خریدم

من سایز یک استفاده میکنم فعلا
تا حالا هم فکر کنم سه بسته استفاده کردم

نه خوبه ... بستگی داره موقع تولد نوزاد وزنش چند باشه

سوال های مرتبط