۱۱ پاسخ

من فقط شب و برای بیرون رفتن پوشکش میکنم سایر مواقع پوشک پارچه ای همونم یه وقتایی نمیرسم بشورم بازم 1تومن پول پوشکش در ماهه

از چیدامه پوشک دائمی بگیر .من گرفتم.دونه ای ۳۳۰ ولی خیلی میشه استفاده کرد.

مارک ببم بگیر 450,
دیگ بچه میسوزه با کهنه.
گناه داره‌
الان شستن و مصرف اب
همون کهنه ام خیلی کم نیست‌..

هعی منم در طول روز کهنه میکنم فقط شب پوشک خدا لعنت کنه همه دارن پیشرفت میکنن ما پسرفت

من کهنه میزارم شب فقط پوشاک میکنم دو هفته هم تو دسشو فرنگیش دسشو میکن

تا قیمت قبله بخر فعلا من چند روز پیش رفتم 18 تا گرفتم 380 همون قیمت قبل بازم میخوام برم بگیرم آخه چاره ایی نیست تا قیمتای قبل پیدا میشه بگیریم

چقدر مابی بی ؟؟؟

اره واقعا پوشک خیلی یهویی گرون کردن ماهی ۲تا۳تومن باید پول پوشک داد

پوشک زایمان بخر بزار تو یه پوشک معمولی اونو عوض کن

مشکل ماهم همینه شاغل ک باشیم بدتر

خدا ازشون نگذره

سوال های مرتبط

مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی