من از وقتی دخترم کوچیک بود واسش کهنه میذاشتم داخل شلوارش فقط هر دفعه خیس میکرد عوض میکردم میشستم
تا وقتی راه نیوفتاده بود هر حا مینشست ی چی زیرش پهن میکردم وقتیم ک راه افتاد خب ایستاده ب فرش و اینا نمیرسید دیگه
بیشتر بابت اینکه تو پوشک نمونه اینکارو میکردم البته سختم بود هر روز کلی لباس میشستم
میدوتی یه بسته مشمبا بگیری حالا یا گره ای یا شورتی
بعد از این پوشک ساده ها ک برا خودمون تو بیمارستان بردیم از اونا بزاری لاش و ببندی
ک دیگه نخای کهنه بشوری
از داروخانه مشمبا گره ای بخر کهنه هم دارن کهنه کن فقط سختیش اینه باید کهنه هارو بشوری
من چندمدت پیش امتحان کردم دیدم دخترم حساسیت داره. دیگه نبستم، مای بیبی گرفتم
من الان سه ماهه دارم کهنش میکنم تست کن حساسیت نده بعضی بچه ها نمیسازه به پوستشون
کهنه تن تن خیس میشه ب نظرم ب صرف نیس بهداشتی هم نیس
من میخام بگیرما ولی ی روز تنشون کردم دلم کباب شد نمیدونم چرا دوباره ب شوهرم گفتم پوشک گرفت براشون😑😂
من میبندم عزیزم بصرفه تره پوشک گرونه ادم زورش مباد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.