کسی هست بچه ش رفلاکس الرژی داشته باشه؟

۲ پاسخ

بله دختر منم رفلاکسش الرژیکه اوایل اچ آ میخورد چن ماهی خوبدبود بعد استپ وزنب کرد
شیرشو پپتیجونیور کردیم اما بازم رفلاکس داره و بیشتر مواقع یبوسته نمیدونم چیکار کنم

آره گل من

سوال های مرتبط