۵ پاسخ

طبیعیه

برا یبوست اگر یبوست داری نزار زیاد بشه

هنوز کجاشه 😅 ب این نگو تیر کشیدن بیا هفته های بالا ببین تیر کشیده شدن ینی چی 😁

برا یبوست منم اینجور میشم

شاید نینی داره باهاش بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری