سونو بیوفیزیکال همه باید برن ؟؟؟
چند هفتس؟؟

۳ پاسخ

من چون بستری شدم گفتن که حتما باید انجام بدم توی ۳۴ هفته رفتم سنو

نه اگه حرکات کم باشه و ان اس تی مشکلی داشته باشه میفرستن

من نرفتم چون حرکات بچم خوب بود بیوفیزیکال برای هفته ۳۶ به بالا هستش

سوال های مرتبط