سلام.مامانا همه باید 37هفته برن سونو؟

۳ پاسخ

والا من هروقت رفتم پیشش اول سنو کرد

اگه وزن بچه و موقعیت قرار گرفتنش سفالیک باشه نه نیازی نیس

من ک نرفتم
ینی دکترم چیزی نگف
الان38 هفته و سه روزم
ینی باید میرفتم؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💙 مامان نی نی کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی