چرا دکتر من برام سونو رشد ننوشته 😐 مگه نباید همه برن؟

۴ پاسخ

من ۲۷ هفته رفته بودم سونو چند روز پیشم که رفتم دکتر برای ۳۳ هفته برام سونو نوشت گفت چون تازه رفتی فعلا برای الان نمی‌نویسم یکم دیرتر برو

28تا32هفته میرن گمونم

اصلا نرفتی ؟
باید بری حتما خودت بش یاداوری کن بعضی از دکترا گیجن یادشون میره

چرا‌باید رفت؛ بهش بگو شاید یادش رفته

سوال های مرتبط