من ۲۷ هفته رفته بودم سونو چند روز پیشم که رفتم دکتر برای ۳۳ هفته برام سونو نوشت گفت چون تازه رفتی فعلا برای الان نمینویسم یکم دیرتر برو
28تا32هفته میرن گمونم
اصلا نرفتی ؟
باید بری حتما خودت بش یاداوری کن بعضی از دکترا گیجن یادشون میره
چراباید رفت؛ بهش بگو شاید یادش رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.