۶ پاسخ

عزیزم اسم دخترتو چی گذاشتی

عالیه من زایمان دومم یکجوری بخیه زد که میبینم دلم ریش ریش میشه

وایییییی دلم ریخت😫😫😫
از من که یه حالت برآمدگی داره

دردش کاملا عادیه عزیزم بخیتم همینطور نرماله

عزیزم‌کاملا طبیعی به نظر میاد

دکتر نشون بده اگه فکر می‌کنی طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی