#فرزندپروییییی
#پوشک
#تغذیه
#فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم هرزمانی قانون وضع شه برای متولدین اون سال به بعد ضمانت اجرایی داره برای افراد دیگه مثل سالهای قبل

اره عزیزم گفتن فامیل ماهم یکیشون اینشکلز تقسیم ارث کردن
ولی نمیدونم تو همه شهرا اجرا میشه یانه

گفتن ولی هنوز عملی نشده

فعلا که دخترا نصف هستن چون شرع حکم داده

ولی در مورد دیه می‌دونم که صندوق حمایت یه مبلغی رو به دیه زن اضافه می‌کنه
که از اون نصف دیه مرد،بیشتر بشه

شاید چندین سال دیگه یاد بگیرن به حقوق زن احترام بیشتری بذارن و یه جور دیگه قانون رو تغییر بدن که همه حقوق زن و مرد برابر بشه

من یه دختر و یه پسر دارم
به همسرم گفتم همه چی رو همیشه براشون به تساوی بخره
فرقی بینشون نمیذاریم

این موضوع تغییری توش ایجاد نمیشه چون توی قران این حکم تقسیم ارث اومده

نه پسرا دو برابرن. دختر ها یه سهم

سوال های مرتبط