شام چی دارین؟ هم خودتون هم بچه ها؟ 🥴

۲۷ پاسخ

کوبیده مرغ تابه ای بابرنج

ماکارانی

ماهی

لوبیا پلووو

آبگوشت

کوفته داریم ما

قرمه سبزی

ابگوشت

قرمه سبزی

شام از نهار ظهر عدس پلو مونده خودم الان هنوز کلینیک کارم طول کشید برم ی تخم مرغ سوپی چیزی هم می‌زارم

آبگوشت

ماکارانی از ظهر برا همسر و کدو برا خودم و دخترم

خودمون اسنک دخترم شیربرنج

عدس پلو

ماکارونی

هنوز هیچ ایده ای ندارم
شاید کوکو سیب زمینی 😬😬

کلم گوشت
اصن هرچی بچه بخوره ماهم میخوریم 😅

مهمون مادرشوهرم

پاستا به بچم همونو میدم دوست داره

پلو مرغ و بامیه
ب بچمم همونو همین الان دادم

کوکو سیب زمینی پخته

کتلت عدس

من و بچم و خودمون عدس پلو

کرفس از ناهار الان داره سیب‌زمینی سرخ شده میخوره جوجه

الویه

پلو میگو

فلافل قراره درست کنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان 🫧💕🍃🌸Niknil مامان 🫧💕🍃🌸Niknil ۴ سالگی
مامان Sevda🫀✨ مامان Sevda🫀✨ ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی