۹ پاسخ

واااای خیلی خوشمزه به نظر میاد 😋😋

گلم پسر من اینجوری مرغو نمیخوره، راه حلی داری؟
چرخ کرده میخوره، مرغو ریش کنم میخوره
اینجوری کنار مرغ عوق میزنه قورت نمیده☹️

😂😂😂😂😂 خودت جواب دادی
نوش جان

اش ماش داشتیم ب دخترمم همونو دادم

خونه مادرشوهر فسنجون و سوپ و لوبیا پلو داشتیم آرین چون داره دندون در میاره لب نزد ب هیچکدوم

خوارک لوبیا داشتیم

نوش جون چه خوشرنگ
کوکو سیب زمینی درست کردم

نوش جان
مام پیتزا داشتیم پسرم‌یکم‌خورد الان دارم‌براش مرغ گرم میکنم

نووش جوونش
من ماهیچه و سیب زمینی و برنج حالت سوپ بهش دادم چون از ظهر بکم سرش داغه نمیدونم واسه دندونه چیه

به به چ شامی نوش جونش😍😍🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان سامیار و شاهان مامان سامیار و شاهان ۲ سالگی