این کیک باب اسفنجی برا تولد ۲ سالگی پسرم چطورع؟

تصویر
۵ پاسخ

خوش رنگ و شاده.بگیر.

من از شخصیت باب اسفنجی خوشم نمیاد از لحاظ روانشناسی هم تایید نمیشه بچه ها کارتونشو ببینن ی شخصیت خنگه

من برا یک‌سالگی این گرفتم

تصویر

بامزس ببین از چه کرکتر برنامه کودک خوشش میاد واسش بخر

قشنگه.اتفاقا منم پارسال گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان Amir ali
💙👼💙 مامان Amir ali 💙👼💙 ۲ سالگی
مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری