۱۴ پاسخ

فردا ۱۰ ازاد سازیم بنظرت بزنم؟ من هیچ علایمی ندارم شما داشتی ۱۰ازاد سازی؟

چی شد فاطمه

عزیزم برا منم دعا کن صبح تستم مثبت بشه،روز ۱۲منفی شد💔

سلام گلم مبارکت باشه و عزیزم

اگر۱۴دی باشی میشع این

تصویر

خب ثبت بارداری بزن دیگه😍

نگران نباش توکل برخدا،منتظر خبرهای خوشیم از شما 💜

دلشوره گرفتم😂😂😂

چی شد؟ اومد؟

عزیزم خودت ی زنگ برن بهشون
و اینکه جز آزادسازی چیا مصرف کردی

زنگ بزن اونا چرت میگن
زنگ بزن خبر بده به ماهم

بی بیت که مثبت بود ان شالله ازمایشتم مثبته

باید خودت زنگ بزنی یا بری بگیری

خودت زنگ بزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی