۵ پاسخ

من کلا هیچ وقت علائم ندارم هیچ جام هم درد نمیکنه ترشح ندارم هیچی آزمایش دادم سالمم هستم

منم ۲ روز ب موعد علاعم ندارم

من هر ماه این علایم رو دارم ولی باردار نمیشم😉

الان زوده باید عقب بندازی بعد علایم میاد

مگه همش به علاعمه؟ بعضی ها اصلا تاچند ماه توجه نمیشن

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته دهم بارداری