چای میتونم ب بچم بدم میخاد ؟

۱۴ پاسخ

من میدم

آحه چایی اونم نوزاد😐😐😐

من گاهی وقتا میدم با یکم نبات

آخه چ لزومی داره چای بدی
من خودمم فقط صبونه میخورم، چ خاصیتی داره بدی به بچه تازه کم‌خونی هم میاره

من میدم. دوس داره با قاشق میزارم دهنش

نه ندهههه
شیره خرما بریز قاطی آب بهش بده رنگ چاییه

کمرنگ بده ، فکر کنم خوابشو مختل کنه🤔

من بعضی وقت ها چای نبات کم رنگ و کم شیرین بهش میدم

من میدم با نون صبحونه

من نمیدم
دکتر گفت مستعد زخم معده میشه

مادران عزیز برای سفارش و مشاوره رایگان درباره انواع سویق سرلاک فرنی حریره سه شیره کاملا سالم و اورگانیک✅
پک شروع کمکی✅
پک افزایش وزن و قد و..✅
مجاز از 5ماه تا12 سال✅
به روبیکا پیام بدهید:
@nini_paz404
09960884249

من میدم

من میدم خیلی کمرنگ

فک نکنم 😂

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۱۴ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱ سالگی
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۲ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان افرا گلی❤️ مامان افرا گلی❤️ ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی