من میدم
آحه چایی اونم نوزاد😐😐😐
من گاهی وقتا میدم با یکم نبات
آخه چ لزومی داره چای بدی
من خودمم فقط صبونه میخورم، چ خاصیتی داره بدی به بچه تازه کمخونی هم میاره
من میدم. دوس داره با قاشق میزارم دهنش
نه ندهههه
شیره خرما بریز قاطی آب بهش بده رنگ چاییه
کمرنگ بده ، فکر کنم خوابشو مختل کنه🤔
من بعضی وقت ها چای نبات کم رنگ و کم شیرین بهش میدم
من میدم با نون صبحونه
من نمیدم
دکتر گفت مستعد زخم معده میشه
مادران عزیز برای سفارش و مشاوره رایگان درباره انواع سویق سرلاک فرنی حریره سه شیره کاملا سالم و اورگانیک✅
پک شروع کمکی✅
پک افزایش وزن و قد و..✅
مجاز از 5ماه تا12 سال✅
به روبیکا پیام بدهید:
@nini_paz404
09960884249
من میدم
من میدم خیلی کمرنگ
فک نکنم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.