خانما سونو ان تی رفتم مشخصه جنسیت؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دختره انگار
تو عکس سمت راست یه چیزی وسط پاهاشه که بند ناف باشه احتمالا دیگه پایینتر چیزی نداره
ایشالله هرچی که خیر و صلاحته برات باشه عزیزم

ببين من ان تيم گفت دختر انومالي پسر بود خب
پزشك هم حرفه اي ترين بوداا

بیین من میگم پسر این کپی سونو nt منه دقیقا دودول پسرم این شکلی بود😁

بنظرم دختره

دختره اون تیزه بند نافشه عزیزم

پسره مبارکت باشه

پسره حتما

پسره شبیه سنو منه

پسره

احتمال نداد؟ انگار پسمله

سوال های مرتبط

مامان یزدان و نینی مامان یزدان و نینی ۲ سالگی