۴ پاسخ

من۱۵ هفتگی رفتم برا جنسیت در حالی که انتی هم گفته بود احتمال ۷۰ درصد پسره دیگه تو ۱۵ هفته هم رفتم

۱۶ هفته دقیق مشخصه ولی دو هفته بعدش انومالیه یدفعه باهم برو

۱۵ هفته هم معلومه دیگه

۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان نازگل و تو دلی مامان نازگل و تو دلی ۳ سالگی
مامان محمدکاظم مامان محمدکاظم ۳ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری