۱۹ هفتمه دیگ اسید فولیک نخورم

۸ پاسخ

ن گلم باید آهن بخوری

من از۱۴هفته دیگه آهن خوردم

از۱۶هفته باید قطع کنی آهن بخوری

دکتر بمن گفت اهن بخور ولی ته مونده بسته اسید فولیکم اگه هست بخور تا تموم شه

ببین دکترت چی میگ
و‌چی جایگزین میکنه

نه دکتر من از ۱۸ اهن داد

من الان پونزده هفته بهم دکتر گفت فولیک نخور آهن و ویتامین داد گفت بخور

دکترتشخیص میده قطع کنی یاادامه بدی من تاالان دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد