۱۲ پاسخ

بلع من از ماه سوم روزی دو عدد شیاف استفاده میکنم

طبيعيه عزيزم در روز ٣،٤ بار اين درد طبيعيه، بايد استراحت كني
دكترت بهت شياف داده؟

بسلامتی عزیزم

نه عزیزم ندا هستم ولی اسم شوهرم حامد نیست شما ؟

نمیدونم همون ندایی یا نه😂😂
اسم شوهرت حامد؟؟

بله خوشبختم

خیلی برام اشنایی اسمت هم اشناس منم مال فارسونم

سلاممم مال فارسونی؟؟؟؟؟

همش تو رختخواب دراز کشیدم ولی نمی‌دونم چرا یهو امروز اینجور شدم

منم همینجوری هستم عزیزم به دکترم گفتم دیروز گف طبیعی هس نگران نباش

استراحت کن عزیزم

عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی