۴ پاسخ

خرمابزن .من خرمایدونه له میکنم .یاموزمیریزم

با شیر ماجان درست کنی نیاز به پیزی نیس شیره زوده سنگینه

توی دفترچه بهداشت نوشته با شیر پاستوریزه درست کنین
اونجوری خیلی خوشمزه میشه

میگن اولش ندین چون دیگه مره دار نکنی بعدش نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان ❣️محمد رضا ❣️ مامان ❣️محمد رضا ❣️ ۴ ماهگی