معدم درد میکنه چی بخورم ؟

۵ پاسخ

فاموتیدین ۴۰

عالیه واقعا رو من ک خیلی خوب بود

تصویر

فاموتیدین

شربت من بینظیرع واقعا راضی ام ازش نرفته پایین آروم می‌کنه

بسكويت ترد

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی