مامانا بین ساک خواب و کریر کدومش بهتره؟

۱۰ پاسخ

ساک خواب

کریر .

من کریر نخریدم
قنداق فرنگی می‌زارم یا سویسی

من شنیدم کریر خوب نیست، خودم ساک حمل گرفتم.

من کریر نخریدم

کریر اصلا بدرد نمیخوره چون سنگینه بچه هم بزرگ میشه سنگین تر میشه شاید فقط دوماه بتونی استفاده کنی

من ساک خریدم چون تا ۳ ماه میشه استفاده کرده نه کمر بچه عذیت میشه نه گردنش

اکثر کریر میبرن

قطعا کریر

کریر.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیررضا˹🪽🩵˼ مامان امیررضا˹🪽🩵˼ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود 🩵 مامان نخود 🩵 ۱ ماهگی
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی