۴ پاسخ

مال من انگار تبررررر خورده دیگه

من از درد سیاتیک عین پنگوئن راه میرم

همش امید داریم زایمان کنیم تموم بشه دده دیگه شما میگی شروع میشه 🥺

الان ک خوبه بذار زاییمان کنی تازه شروع میشه دردا😣😣😣😣

سوال های مرتبط