۴ پاسخ

حتما برو بیمارستان درد زایمانه

زایمانم راحت تیست که تو خونه دردم بگیره حتما باید بستری بشم..حالا سه شنبه دکتر گفتا بیا معاینه و نوار قلب بده که اگه شد انشالا هفته بعدش طبیعی زایمانت کنم

اوووف میگیره و ول میکنه ولی شدیدنیست

درد های زایمان اینطوری شرو شد برا من

سوال های مرتبط