آخه ضررش بیشترازسودش بود بخاطر همین دیگه بهش ندادم
بهش اب نمیدی بخوره مگه
اب جوشیده بزار سرد بشه بعد یه حبه قند کوچولو بنداز بده بخوره
اگر شیرخشک میخوره باید بهش آب بدی عزیزم شاید کم آب شده... منطقه تون هم گرمسیر باشه ممکنه
خوابیده یا بخاطر هواست
شیر کم میدی
دختر منم گاهی اینجوری میشه کمابی باید اب جوشیده بدی ..من هرکاری میکنم دخترم اب نمیخوره نه شیشه نبا قطره چکون نه با قاشق گریه میکنه اب میدم تف میکنه 😒
شاید دور بدور شیرمیخوره
دیروز دکتر دخترم گفت بهش روزی سی سیسی آب بدم چون الان هوا گرمه و بچه عرق میکنه آب بدنش کم میشه
سلام چرامن نمیتونم قطره اد..به دخترم بدم تابهش میدم شکمش بهم میریزه بیرون رویش زیادمیشه
بدنش کم آبه عزیزم شیر کم میخوره؟
دماغش کیپ نیس؟ با دهن نفس میکشه؟
قطره آد رو هر روز بهش بدین
اب بده بخوره
شاید بدنش کم آبه
اب جوش بزار خنک شه بده بهش یکمی بخوره
هر چند ساعت شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.