اگزماس انگار پماد مگاگورت و کرم ایروکس بگیر هر جاش زده اول با اب بشور بعد پماد مگاگورت بزن ۱ ساعت بعدش کرم ایروکس بزن
زود ببر دکتر اگه حساسیت باشه خیلی حساسه باید شیرش چک بشه
یا از شیر هست یا لباس جدید تنش کردین ک قبلش نشسته بودین با لوسیون بدن ایروکس چرب کنید درست میشه
عزیزم اگه شیر خودتو میخوره احتمالا حساسیت کرده ...
پوستش خیلی حساسه لوسیون بدن نوزاد بزن کرم ابرسان و مرطوب کننده مخصوص نوزاد هس بزن براش
التهاب پوستیه. شاید یچیزی خوردی که حساسیت داشته بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.