خانما،خارش واژن دارم ازبیرون چکارکنم؟

۶ پاسخ

پماد کلوتریمازول موضعی بزن

وای واقعا این چه دردیع منم ازبعد عملم بهش دچارشدم ازبیرون همش میخاره خشکی میریزه اون قسمت کلیتوریس میخاره دلم میخواد تیکه تیکش کنم فک میکردم فقط مشکل خودمه بعد پریود تاپریود لبه ها هم برامن دونه میزنه مثل تبخال نمیدونم چیکارکنم خسته شدمممم دیگه

بخارون😁😁

من همش اون قسمت کلیتوریس میخاره

پماد ان ان یا هیدروکورتیزون

اول خودتو با ژل شستشو بشور بعد پماد ان ان بزن

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پوپو مامان پوپو ۱ سالگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری