کدوم شیر خشک خوشمزه تره؟

۷ پاسخ

من شنیدم تروویتال

میگن سوپرامیل

ببلاک

ب نظرم گیگوز و اپتامیل

تریووتال ar خیلی خوشمزه بود ما گرفتیم مزه بیسکویت میداد

از بین چند تا شیر خشک به نظر من تروویتال خوشمزست

ببلاک بوی خوبیم داره

سوال های مرتبط