۷ پاسخ

اپتامیل

آپتامیل

اپتامیل نسبت به نان خوشمزه تره وزن دهیش ولی معمولیه ..الکی بچه رو پف نمیکنه

سوپرامیل خوسمزه هس

من ماجان میدم خیلی خوبع

نان بهش میسازه وزنش هم اوکی کرده ولی میگم خوشمزه تر باشه گناه داره نمیدونم عوضش کنم یا نه🙄🙁

من شیر خشک ماجان میدم هم ارگانیکه هم خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی
مامان آرمین🧒آرتمیس👶 مامان آرمین🧒آرتمیس👶 ۱۵ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا ۱۶ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان سلین و سامین مامان سلین و سامین ۷ ماهگی