آپتامیل پپتی وزن میده کسی استفاده کرده

۴ پاسخ

اگر بخوره اره ،معمولا چون مزش بده ب میخورن وزن نمیگیرن ،وگرنه بچه هایی که الرژی دارن شیر معمولی بخورن خیلی کمتر وزن میگیرن ،با شیر خشک رژیکی بهتر وزن میگیرن ،مثل داروعه براشون

من پسرم خیلی خوب باهاش وزن گرفت از دو ماهگی نا ۴ ماهگی ۲ کیلو

ن وزن دهیش خوب نیس

ولی سبکه بچه راحتر می‌تونه دستشویی کنه

نه تلخه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلنیا🐣 مامان دلنیا🐣 ۱ سالگی
مامان محمد وزهرا مامان محمد وزهرا ۱ سالگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی