آپتامیل پپتی کسی استفاده کرده؟ وزن دهیش چطوره

۴ پاسخ

عزیزم برا نینی که جز شیرخشک رژیمی چیز دیگه ای نمیتونه بخوره بله شیرخشک عالیی‌هست

من پپتی جونیور استفاده کردم عالی بود وزن دهیش

من ۳ هفته میشه دارم استفاده میکنم
ولی هنوز وزنش رو نگرفتم

رژیمیا وزن دهی ندارن

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دلنیا🐣 مامان دلنیا🐣 ۱ سالگی