۳ پاسخ

چرا نزنی عزیزم ؟
همه رو زدی اینو نزنی ناقصه دیگه

نزنی واس وقتی که میخواد بره مدرسه میزنن
فردا نبری میتونی یه روز دیگه ببری

من بعد ۲۵ روز زدم مريض بود زودتر نبردم تا خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۲ سالگی