عزیزم شب اولش سخته پسر منم تب کرد با قطره هم پایین نمیومد ولی شب دوم دیر میومد تبش بعد اونم تموم شد
و اینکه منم واکسن دوماهی بچم رو زدم مامانم رو ۳ روز آوردم خونه خودم تا ۳ روز دوتایی تبش رو چک میکردیم تنهایی یکمی سخته چون باید مراقبش بود تو هم ایشالا این واکسن ب خوشی تموم میشه ولی یک نفر رو از واکسن های بعدیش بیار ک تنها نباشی
عزیزم لباساشو کم کن بعد پاشویه جوابگو نیست دستمال خیس کن با آب و یکمی نمک بزار زیر بغلاش زود میاد پایین
وای منم ۱۱ ام زدم هر یساعت یبار از دیشب چکش میکنیم ی موقع تب نکنه که خداروشکر نداشت
من از یساعت بعد تزریق هر ۴ ساعت قطره دادم خداروشکر تب نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.