شیر بدی برای تب خوبه فقد نزار گریه کنه گریه که میکنه براش تب میاره
بعدشم با اب ولم دسمال رو خیس کن بزار رو پیشونیش زیر سینه و شکمشم با دسمال خیس میتونی بکشی تبش بیاد پایین شیاف ۱۰۰ هم خوبه برای بچه من بچم دو دو ماهگی ساعت ۳ شب شبش رفت ۳۸.۵ مجبور شدیم ببریم دکتر اونجا کل اینارو دکتر برامون گفت این کارو کردیم یه ساعت تو بیمارستان بعدش تبش امد ۳۷
نزار زیاد گریه کنع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.