۳ پاسخ

عزیزم خواهر شوهرم میگفت سوزش و خارش گرفتنی یه خورده سرکه سیب خانگی میریزه تو آب و میشینه توش درجا خوب میشه
نمیدونم برا همه جوابه یا نه

پماد عزیزم
بری داروخونه بهت میدن

سلام.پمادکلوتریمازول.داخل واژن بزن یکمم بیرون واژن که خارش داره بمال

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌ونهم بارداری