دخترم ۴ ماهشه سرما خورده شدید سرفه میکنه چی بهش بدم

۳ پاسخ

کوچیکه ببرش دکتر

عسل تا۲سالگی اصلاخوب نیس برای نوزاد این ۴ماهشه ندی بهش ی وقت فقط بایدببری دکترعزیزم

عسلو تو اب ولرم حل کن بده بخوره
ولی بهترش اینه ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهفتم بارداری