سلام ماه اول بارداری هستم میشه عدسی بخورم

۹ پاسخ

عدسی تا پایان بارداری برای جنین و خودت خوبه

عالیه اگه تهوع نمیگیری

آره عالیه

اره عالیه بخور

حداقل هفته ای یکبار باید بخوری

اره عالیه

همچی ب اندازه میشه خورد حتی زعفرون

اره عدس خیلی خوبه

اره عالیه عدس عدس پلو عدسی برای جنین

سوال های مرتبط

مامان پریسا مامان پریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدین و دلوین مامان آیدین و دلوین هفته هشتم بارداری
مامان رها مامان رها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری