۷ پاسخ

آرد برنج زیاد می‌ریزی دیگه .به قاشق آرد برنج و با یه لیوان آب سرد قاطی کن حل که شد بزار روشعله هم بزن به قوام برسه .سرد بشه سفت تر میشه تو یکم شل تر بر دارش

شیر خشک نباید بجوشه عزیزم

ارد برنج با اب قبل اینکه بزاری رو شعله بهم‌ بزن بعد بزار روگاز حالت ماست شد خاموش کن نه رقیق باشه زیاد نه غلیظ یعدکه از رو شعله گاز برداشتی سی تا شیر بریز من شیر خشک حل میگیرم میریزم
اینارو دکترش گفت

شیر پاستوریزه که تا یسالگی ممنوعه

با آب درست کن بعد بهش شیر بزن رقیق بشه

شعله کم باشه مرتبم هم بزن
اگه میبینی بازم سفت میشه آردو کمتر کن

آرد برنج آماده بخرم اشکال داره ؟ حس میکنم واسه آرد برنجاس

سوال های مرتبط