۱۱ پاسخ

ب من گفت از 24 تا 28 بیا بزن
نمیدونم حالا چیکار کنم
استرس فکر همین واکسن زیاد دارم

من دو سه روز پیش زدم گفتن حتما باید قبل ماه ۹ بزنم،یکم تب کردم و جای واکسن یکی دو روز درد میکرد بعدش اوکی شدم

بله منم زدم از هفته 28 به بعد مجازی که بزنی

من یه کم میترسم میخاستم بدونم مشکلی ندارد
خطری برای بچه ام ندارع

بله ۲۸هفته زدم

اره من زدم مشکلی هم پیش نیومد خداروشکر نترس بزن

بله شماهم مزایای این واکسن رو چک کن و برو بزن

آره من زمان مدرسه زده بودم الان گفته هفته ۲۷ بیا بزن

باید حتما زد؟

بله من زدم

آره من سر پسرم زدم پنج سال پیش

سوال های مرتبط

مامان 🌕♥️🤰🏻 مامان 🌕♥️🤰🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری