سلام،خانم‌ کسی بوده تو ۲۰هفته واکسن هپاتیت زده باشه؟؟

۱ پاسخ

به من دکتر گفته بعد شش ماه یادآوری کنم بهش باید بزنم هم کزاز هم هپاتیت ب

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌نامشخص مامان ‌‌‌‌نامشخص هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دخترکم مامان مامان دخترکم ۳ ماهگی