۴ پاسخ

من کزاز زدم یکم بازو درد گرفتم

هپاتیت برا چی

دکتر من گفت نزنم فعلا

منم دکترم گفت ک بزنم ولی گفتم هفته اینده بزنم

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌نامشخص مامان ‌‌‌‌نامشخص هفته نوزدهم بارداری
مامان 🌕♥️🤰🏻 مامان 🌕♥️🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان دخترکم مامان مامان دخترکم ۳ ماهگی