برای جلوگیری از عفونت هستش هرده سال باید زده بشه
برای عفونته باید هر ده سال یه بار زده بشه منم باید بزنم
من زدم نترس
جدا از این توضیحات که دوستان دادن
یه علت دیگشم اینه که واکسن کزاز برای بچه سنگینه نمیشه تا دنیا اومد بزننش برای همین وقتی مادر بزنه تا۱۰سال هم بچه ایمنه
برای اینکه کزاز نگیری
کزاز باعث اسپاسم همه عضلات بدن میشه من جمله عضلات تنفسی و باعث قطع تنفس میشه و مرگباره
من دیروز زدم ،دکترم گفت حتما بزن بهداشت گفت بند. ناف رو که میبرن کوچیکترین الودگی بره تو بدنش با اون بریدن ممکنه ابزار الوده باشه خدایی نکرده بچه کزاز بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.