۹ پاسخ

هر ده سال باید بزنی

من دوهفته پیش زدم.اگه ده سال بیشتر میگذره باید بزنی.تودبیرستان میزنن زدید؟دیگه نزدید؟

۱۰ سالی یبار میزنن
من اخرین بار اول دبیرستان زدم احتمالا الانم بگن باید بزنی

کزار ۲۵ سالگی اگر نزدی الان نمیتونی بزنی ولی باز با دکترت مشورت کن

مگه زمان عقدتون نزديد؟من زمان عقد زدم

هر ده سال یکباره
من زدم

تو دبیرستان آخرین بار زدیم من سال ۹۷یه بار دیگه زدم نیازی نیس بزنم اگه از دبیرستان ده سال گذشته و نزدی بزن

اول دبیرستان برا ما زدن

نزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها مامان طاها ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد