هر ده سال باید بزنی
من دوهفته پیش زدم.اگه ده سال بیشتر میگذره باید بزنی.تودبیرستان میزنن زدید؟دیگه نزدید؟
۱۰ سالی یبار میزنن
من اخرین بار اول دبیرستان زدم احتمالا الانم بگن باید بزنی
کزار ۲۵ سالگی اگر نزدی الان نمیتونی بزنی ولی باز با دکترت مشورت کن
مگه زمان عقدتون نزديد؟من زمان عقد زدم
هر ده سال یکباره
من زدم
تو دبیرستان آخرین بار زدیم من سال ۹۷یه بار دیگه زدم نیازی نیس بزنم اگه از دبیرستان ده سال گذشته و نزدی بزن
اول دبیرستان برا ما زدن
نزن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.