خانما واکسن گزاز موقع مدرسه میزنن؟؟؟
بارداری
بارداری

۶ پاسخ

اول دبیرستان زدم من
باید هر ده سال یه بار تکرار بشه

موقع ازدواج هم میزنن من سال ۹۷زدم سر زخم دیگه ۴۰۱ هم عقد کردیم پرسیدن زده بودم الانم که ده سال نشده

من نزدم اشکالی نداره یا باید بزنم؟

۱۵ سالگی میزنن ۲۵ باید تکرار شه ۳۵ همینطور هر ۱۰ سال

آره ۱۵ سالگی

دوم یا اول دبیرستان زدیم
هر ۱۰ سال باید تکرار بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها مامان طاها ۱ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد