اول دبیرستان زدم من
باید هر ده سال یه بار تکرار بشه
موقع ازدواج هم میزنن من سال ۹۷زدم سر زخم دیگه ۴۰۱ هم عقد کردیم پرسیدن زده بودم الانم که ده سال نشده
من نزدم اشکالی نداره یا باید بزنم؟
۱۵ سالگی میزنن ۲۵ باید تکرار شه ۳۵ همینطور هر ۱۰ سال
آره ۱۵ سالگی
دوم یا اول دبیرستان زدیم
هر ۱۰ سال باید تکرار بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.