چیزی نیس که بزن
منم ۲۸ هفته باید بزنم چون ۵ سال از موعدش گذشته
ب من گفت اگه تو مدرسه زدی الان لازم نیست
اره باید بزنین واس بیمارستان
من ترسیدم نزدم
من زدم چند روز پیش فقط یکم جاش درد میکنه
اگه ده سال میگذره از اخرین باری ک زدی باید بزنی
من که هنوز نزدم هفته دیگه میرم پیش دکترم اگه گفت بزن میزنم
من چهار روزه زدم دکترم گفت بزنم چیزی نشد یکم جاش تا چند روز دست میزدم درد میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.