عزیز


عزیزان همه باید واکسن گزاز بزنن 🥴🥴

۸ پاسخ

چیزی نیس که بزن

منم ۲۸ هفته باید بزنم چون ۵ سال از موعدش گذشته

ب من گفت اگه تو مدرسه زدی الان لازم نیست

اره باید بزنین واس بیمارستان

من ترسیدم نزدم

من زدم چند روز پیش فقط یکم جاش درد میکنه
اگه ده سال میگذره از اخرین باری ک زدی باید بزنی

من که هنوز نزدم هفته دیگه میرم پیش دکترم اگه گفت بزن میزنم

من چهار روزه زدم دکترم گفت بزنم چیزی نشد یکم جاش تا چند روز دست میزدم درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها مامان طاها ۱ ماهگی
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی